.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طنز: چنین گفت مشایی

  از قرار معلوم شایعاتی پیرامون عزل منوچهر متکی راه افتاده است. اتفاق خاصی هم نبوده. قبلاً هم در تاریخ اتفاق افتاده. یک روزگاری هم حاجی واشنگتن نامی در ولایت غربت بی‌سر و صاحاب ماند. باز متکی خوش‌عاقبت‌تر بود؛ بگذریم ...


چون یک ور ماجرا به مشایی می‌خورده، در این‌باره سخنانی گفته است. حالا نمی‌دانم شرایط یک طوری کنونی شده که هر ماجرایی یک طرفش به ایشان اصابت می‌کند.

(اخیراً زیادی داریم می‌گذریم، خدا به خیر بگذراند.)

اسلام‌شناس برجسته، اسفندیار رحیم‌مشایی در روز دوشنبه در نشست هم‌اندیشی دستگاه‌ها و نهادهای فعال در خارج از کشور با انتقاد از رسانه‌هایی که در باب تغییر وزیر خارجه این مسائل را نوشته‌اند، گفته است: «این رسانه‌ها قصد دیگری دارند، بنیان آنها بر آتش استوار است و با نشر اکاذیب تلاش‌هایی علیه دولت انجام می‌دهند.»

استقسات اربعه که همه چیز در عالم از آنها ساخته شده است، عبارتند از آب، خاک، باد و آتش. اگر بنیان رسانه‌های منتقد دولت بر آتش استوار است، بنیان رسانه‌های حامی دولت بر چه چیز استوار است؟ آب، خاک یا باد؟ لطفاً از آنها هم رمزگشایی نمایید.

ایرنا: «مشایی تغییر در دولت آقای احمدی‌نژاد را یک تحول مثبت و سازنده خواند و گفت: کل آفرینش نیز بر اساس تغییر آفریده شده است.»

1- من نمی‌دانم چرا این اسلام‌شناس برجسته هر وقت می‌خواهد درباره دولت آقای احمدی‌نژاد حرف بزند، دنبال مابه‌ازای ماجرا در نظام هستی و کل آفرینش می‌گردند؟

2- البته بد نیست بدانیم که در علم زیست‌شناسی، هر اکوسیستمی به طور طبیعی به سمت آنتروپی (بی‌نظمی) میل می‌کند. البته بی‌نظمی در کل آفرینش با نظم خاصی پیش می‌رود.

3- این که تغییر خوب است، خوب است، فقط نمی‌دانم چرا تغییر در باب معاون اول و رئیس دفتر خوب نیست.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور و اسلام‌شناس برجسته، اسفندیار رحیم‌مشایی: «سایتی که متعلق به یکی از نمایندگان مجلس است - من عادت ندارم اسم ببرم - به دروغ ادعا کرده است که مشایی وزیر تعیین می‌کند. این سایت و مجله وابسته به آن، رو به جهنم باز می‌شود.»

1- آقای مشایی عادت ندارد اسم ببرد، ولی عادت دارد که دقیق آدرس بدهد. همین تقوای این اسلام‌شناس برجسته من را کشته.

2- کاش حالا که ایشان به این خوبی آدرس جهنم را داده‌اند، نشانی بهشت را هم می‌دادندکه مردم سرگردان نشوند. گرچه نشانی کاخ ریاست‌جمهوری به قدر کفایت سرراست هست.


مریضه منظوره

در راستای این که تغییر خوب است، رئیس سازمان ملی جوانان تغییر کرد و خانم فرحناز ترکستانی به این سمت منصوب شد. خانم ترکستانی ضمن این که خود را «سرباز» رئیس‌جمهور خوانده، گفته است: «به دلیل بیماری از رئیس‌جمهور درخواست کرده بودم که این مسئولیت را به فرد دیگری بسپارند، اما پس از صدور حکم رسمی، خود را موظف به انجام این وظیفه مهم می‌دانم.»

1- تا جایی که می‌دانم، «سرباز» مربوط به مباحث نظامی و پادگان و این‌جور چیزهاست. من نمی‌دانم چرا برخی فکر می‌کنند مملکت پادگان است.

2- از مجموعه گفته‌های ایشان نتیجه می‌گیریم که احکام رسمی رئیس‌جمهور به شدت شفابخش است و هر کس حکم بگیرد، به شفای عاجل می‌رسد لذا خواهشمندیم برای چند مریض و مریضه منظوره دیگر هم در این ماه محرمی احکامی صادر کنند تا دل خانواده‌هایشان شاد شود.



کشف و خنثی‌سازی

از آنجا که اغلب وزیران معرفی و معزول شده در دولت‌های نهم و دهم، پیشتر سابقه وزارت نداشته‌اند، این میزان کشف و خنثی‌سازی استعدادهای وزارت را رسماً به ریاست‌ محترم جمهوری تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم در این راه همیشه ثابت قدم و استوار بمانند.
شهرام شکیبا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.244 seconds.